Új márka, magyar dizájner, nemzetközi környezet: a napokban jelentette be indulását a hazai piacon a Nord7 – egy új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárka, amelyet a fiatal tehetség, Montero Antonia, magyar-uruguayi származású tervező jegyez. A márka az új trendeket kereső, fiatal generáció számára kínál hordható, jól kombinálható darabokat. Első munkái azért is egyedülállóak, hiszen ő az egyik első hazai tervező, aki kizárólag pulóverkollekciót dobott piacra – ez a Line!
Magyar, svéd és uruguayi – a legújabb dizájnermárka megálmodói között mindhárom nemzet képviselteti magát. A napokban startolt a magyar piacon a Nord7 – egy új, trendi, a svéd minimalizmus és letisztultság által inspirált divatmárka, amelynek kitalálója a fiatal divattervező, Montero Antonia, aki jelenleg a KREA Művészeti Iskola végzős hallgatója. A Nord7 csapata jelenleg háromfős: Antonián kívül Philip Birgersson, svéd származású marketing és sales szakember és Jakab-Sas Gabriella, PR-kommunikációs szakember segíti a tervező munkáját. A márka egy pulóverkollekcióval indította az évet: a Line nevet viselő darabok már elérhetőek.
„A párom, Philip volt az, aki először mutatta meg nekem Svédország szépségeit – ő egyébként a brand marketing és sales menedzsere is. Ekkor született meg a fejemben a márka ötlete. Annyira lenyűgözött az ország és kultúrája, hogy azóta többször is visszautaztam már inspirációért a terveimhez. A márka első pulóverkollekciójának, a Line-nak fő jellemzője a letisztultság és a finom részletek megjelenése fekete-fehér és pasztellszínekben. A pulóverek anyaga háromfalas, vastag pamut, amely praktikus viselet a téli hidegben” – árulta el a tervező.
Antonia azt is elmondta: kollekcióit a mai modern nő igényeire szabva álmodja meg:
„A Nord7 ruhái annak a kalandvágyó, fiatal nőnek készülnek, aki szeret képben lenni a legújabb trendekkel, és érdeklődik a zene, a közösségi média és az új technológiák iránt. Akár gimibe vagy egyetemre jár, akár dolgozik, rohanó, dinamikus életet él. Éppen ezért jól kombinálható, gyorsan felkapható ruhadarabokra van szüksége. A kozmopolita életstílust kedveli, figyeli a nemzetközi trendeket és érdeklődik a különféle kultúrák iránt” – tette hozzá a designer.
A márka tervezője, Montero Antonia 2002 óta él Magyarországon, ahová Uruguay-ból érkezett. 2010-ben diplomázott a Budapesti Gazdasági Főiskola kommunikáció és médiatudomány szakán. Ezután a KREA Kortárs Művészeti Iskola divattervező szakán folytatta tanulmányait, ahol 2015-ben végez (tanárai között volt többek között Anda Emília, a USE tervezői, Godena-Juhász Attila és Tóth András, valamint Mojzes Dóra is). Antoniát gyermekkora óta érdekelte a tervezés, a szabás-varrás, mindig is rajongott a divatért. Régóta vonzották a különböző kultúrák, tájak. Gyakornoki idejét az Aimée műhelyében töltötte. Ruhái és tervei többször szerepeltek az évente megrendezett Marie Claire Fashion Show-n, középdöntősek voltak a Gombold újra! divatshow-n, valamint a KREA rendszeresen megrendezett kiállításain is láthatta őket a nagyérdemű. A Nord7 márka ötlete 2014-ben született meg, miután Antonia többször járt Svédországban. Saját bevallása szerint divattervezőként munkáit a sportos és a kifinomult stílus egyvelege jellemzi. 3 nyelven beszél (angolul, magyarul és spanyolul), és a kozmopolita életstílus híve.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.