Calvin Klein sosem a visszafogott kampányfotóiról volt híres: előszeretettel játssza ki a szex ütőkártyáját, így garantálva a figyelemfelkeltést és a polgárpukkasztást. Ebbe a sémába illeszkedik a márka legújabb őszi kampánya is, ami a Raw Texts – Real Stories címen fut.
Hogy miben más mégis ez a sorozat, mint az előzőek? Ezúttal szintet léptek, és a lecsupaszított, „mutassunk minél több csupasz bőrfelületet” taktikán túl végre valami sziporkázó ötletet is csempésztek a Calvin Klein Jeans őszi-téli kampányába. A Mario Sorrenti által készített fotókon meglepően túlöltözött emberek szerepelnek, a megszokott fülledt hangulat és a csábító kisugárzás viszont továbbra is megvan, ráadásul a képeket ezúttal különféle pajkos üzenetekkel egészítették ki.
Melisa Goldie, a CK marketing igazgatója kifejtette, hogy a korábbi kampányaik főként a képekre fókuszáltak, ez alkalommal azonban a provokáció révén valamiféle diskurzust akartak kezdeményezni. A provokáció része pedig tuti összejött.
A képek mellett egy videó is készült (fent megnézheted), ami még érzékletesebben szemlélteti a modernkori instant ismerkedés felpörgetett folyamatát.
#galeria
Szöveg: Szász Nóra
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.