Így szexeltek ti – valódi párok esnek egymásnak az Eckhaus Latta kampányában

Avatar photo
2017.03.31., 16:04

Igazi párok igazából szexelnek az Eckhaus Latta új kampányában. Valószínűleg nem volt könnyű dolga Mike Eckhaus és Zoe Latta designer párosnak, amikor legújabb kampányához kerestek modelleket. A frappánsan Eckhaus Latta néven futó márka alapítói ugyanis olyan valódi párokat kerestek, akik bevállalják, hogy a kamerák előtt, élesben szexeljenek. Sex smells sells.

 
 

Egykor óriási felzúdulást keltett Yves Saint Laurent ikonikus meztelen képe, ma azonban már sokkal magasabb küszöböt kell megugrania egy reklámfotónak, hogy tényleg kiverje a biztosítékot. Sőt, a Calvin Klein által mesterfokon művelt mű-erotika a parfümreklámok kötelező elemévé vált, és nincs igazán valamirevaló és előremutató divatanyag sem túlfűtött beállítások vagy jelentős mennyiségű csupasz bőrfelület nélkül. De ahogy az említett CK kampányok legtöbbjénél, a modellek bőrén csillogó izzadtságnak álcázott olaj sokkal inkább az erőlködés és mesterkéltség, mint a valódi, átütő szenvedély fokmérője.

Az Eckhaus Latta kampány pont ezt a beállított manírságot dobta el, és hozott helyette valódi embereket, valódi kapcsolatokkal, úgy, hogy a csók nem csak egy jó szögből elkapott beállítás, hanem a érzelmek testnedvekkel bőven átitatott kicsapódása.

 
 

Hogy a képek olyan valóságosak legyenek, amennyire csak lehet, a projekthez valódi párokat kerestek, akik szívesen feltárnák intim pillanataikat a kamera és a nagyközönség (aka világháló) számára. Inspirációként a német-koreai fotós Heji Shin munkáit jelölték meg a tervezők.

A kampánnyal a szex és divat kapcsolatát kívánták feltérképezni, olyan autentikus módon, ahogy csak lehet, a végeredmény pedig, ahogy ők fogalmaznak, egy test-pozitív, szex-pozitív, szexualitás-pozitív anyag lett.

 
 

„Nagyon fontos volt számunkra, hogy a szexről, mint természetes jelenségről gondolkodjunk, és ne mint valami olyan dologról, ami mesterséges, hiper-szexualizált vagy épp tabu.”

 
 

Kulisszatitkokról elárulták, hogy némi hajigazgatást leszámítva minden beavatkozásmentesen történt, utat engedve a dolgok természetes menetének. A művészi koncepció mellett azért a kérlelhetetlen marketingnek is jutott hely; az aktus közben a párok Eckhaus Latta 2017-es tavaszi kollekciójának darabjait gyűrték szerelmesre.

A képeken természetesen kipixelezték a kritikus pontokat,  ami levesz az arcpirító faktoról, de a hatalmas érdeklődéstől a feltöltés napján így is elszállt az Eckhaus Latta weboldala. Miután újraélesztették a website-ot csupa pozitív visszajelzést kaptak a tervezők, ami még őket is meglepte.

Következő lépésként magazinokban fognak megjelenni a hirdetések. Az biztos, hogy a fiatal márka, amely nemrég nyitotta meg első üzletét Los Angelesben, ha nem is kollekciójukkal, de néhány napra az internet figyelmének középpontjába kerültek.

 
 
 
 
 
 

Címkék: , , , , , , , , , , , , , ,

A tartalom nem elérhető
A tartalom megtekintéséhez engedélyezned kell a sütiket, ide kattintva.
/ Követem a magazint!

Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás