Az elmúlt időszakban a sajtót megint elárasztották a nemzetközi divathetekkel kapcsolatos hírek, hiszen még jelenleg is pörögnek a legnagyobb bemutatók, Európa nagy divatfővárosaiban. Néhány nappal ezelőtt még mindenki azon pörgött, hogy mégis hogy néz ki az új Gucci férfi kollekció, most azonban már egy másik témára feszült rá a fél világ.
A napokban került sor Párizsban, a Valentino divatház férfi kollekciójának bemutatójára, ahol nem kisebb atyaúristen tette tiszteletét, mint – DOBPERGÉS – a OneDirection egykori szívtiprója, Zayn Malik.
Az újabban nullásgéppel letolt, hidrogénszőke* hajú Zayn már pusztán a megjelenésével is kisebb tömeghisztériát okozott, az internet pedig szokás szerint felrobbant, aminek ezúttal kivételesen már csak azért is lehet létjogosultsága, mert könnyen elképzelhető, hogy Zayn szóló „művészként” nemcsak a zenei, hanem a divatvilágot is meg fogja hódítani.
*A fodrászom szerint ez az árnyalat talán inkább a csibesárga nevet viselhetné. Sajnos személyes érintettségből is ismerem a hasonlóan kellemetlen helyzeteket – srácok, ne próbáljatok meg otthon, szakértő segítsége nélkül hajat szőkíteni!
Gondoljuk csak át az ilyenkor bevett protokollt – egy divatház a saját nevének erősítése, népszerűsítése érdekében meghív jó néhány celebet a bemutatóira. A sztárocskák nagyon szépen mutatnak a kölcsönruhákban, pózolnak a fotósok előtt, bájosan unatkoznak az első sorokban, majd hirtelen a márka kampányarcai lesznek. Gondoljunk csak Lady Gagára, aki a Versace kampány főszereplője lett, a Kimye párosra, akik a Balmain kampányát húzták be, vagy éppen Katy Perry-re, aki újabban a Moschino kampányfotóin pucérkodik.
Mivel azt senki nem vitathatja el Zayni bébitől, hogy megütötte a főnyereményt a genetikai lottón és amúgy az öltözködési stílusa is kifejezetten jó, ezért akár valóban esélyes lehet, hogy nemsokára őt is egy-egy divatház kampányaiban láthatjuk majd viszont. Annak például biztos jobban örülnénk, ha Justin Bieber helyett ő mutogatná magát egy jóféle Calvin Klein alsóneműs fotósorozat képein.
Persze érdemes egy pár szót ejteni a Valentino-ról is, na meg annak két jelenlegi tervezőjéről, Maria Grazia Chiuriról és Pier Paolo Piccioliról. Ők ugyanis igazi zsenik a maguk nemében, és szó szerint hibátlan módon vezették át a kissé már unalmas, de ikonikus divatházat egy új korszakba. A merész, új kollekciók tiszteletben tartják ugyan a márka hagyományait, de már inkább a fiatalabb generációkra fókuszálnak. Mi pedig abszolút vevők vagyunk erre az új irányvonalra – mármint sajnos nem a szó szoros értelmében, mert ugye a magas élet fogalmát csak az instagramos #hashtagekből és fotókból ismerjük, de a Valentino nálunk is nyerő lenne.
A párosnak amúgy nem Zayn volt az első finoman polgárpukkasztó húzása. Az egész az új kampányképekkel kezdődött, melyeknek főszereplője Terry Richardson volt. Aztán jött az előző férfi kollekció bemutatója a Zoolanderes giggel, most pedig itt van a kis szívtipró.
És amint Ti is látjátok, mi is erről cikkezünk, mert a divat és a popszakma szempontjából most is hírértékű dologról beszélünk, a folyamatosan ismételt márkanévvel pedig mi is a divatház malmára hajtjuk a vizet – akarva, akaratlanul. Ez a cikk is felér egy kisebb PR anyaggal, hiszen félig reklám értéke is van, amiért cserébe szívesen elfogadnánk mondjuk egy pár Valentino Rockstud Sneakert, vagy mellettük egy frontrow helyet.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.