A diétás kóla a divatvilágban fontos kiegészítőnek számít, sőt mondhatni egyfajta státusz szimbólum a szakmában dolgozók számára. A modellektől kezdve a divattervezőkön keresztül szinte mindenki ezzel a koffeinben gazdag, de cukorban szegény itallal pörgeti magát – persze szigorúan a Starbucks kávé mellett. Karl Lagerfeld divattervező például saját bevallása szerint rengeteget light kólát fogyaszt, így marad a toppon.
A Coca Cola is hamar felfedezte, hogy nagy lehetőséget rejt számukra a divatszakma, ezért már több ízben kértek fel tervezőket arra, hogy készítsenek számukra limitált szériás palackokat. Legutóbb például a már említett Karl Lagerfeld tervezett számukra, korábban azonban dolgoztak már együtt Roberto Cavallival, most pedig Diane von Fürstenbergre esett a választásuk.
A Diane által tervezett palackokat olyan minták díszítik, melyek a tervező kollekcióiban is gyakran visszaköszönnek. A négy palackból álló mini kollekciót csak februárban és csak a DVF márkaüzletekben lehet megvásárolni, méghozzá 30 dollárért, vagyis átszámítva közel 7000 forintért. Igaz, hogy az üvegek teljesen üresek, kóla ugyanis nem jár a kólás üveghez, pozitívumként azonban az még elmondható, hogy a teljes bevételt jótékony célra fordítják. A pénzösszeget ugyanis az Egyesült Államok egészségügyi alapja kapja – ami lássuk be valóban kedves gesztus, ugyanakkor meglehetősen ironikus is.
Forrás: Luxuo
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.