A „Láttuk Amerikát a TV-ben – de nem volt szinkronizálva” szlogen mellett az OST téli kollekciója az amerikai mozik és kultúra motívumaiból építkezik – de egy távoli, kelet-európai nézőpontból. Motoros bőrdzseki, neonfények, lakk, bibliaárus szett jelenik meg, de egyfajta keleti brutalitással.
OST néven két magyar tervező, Lantos Olivér és Sasvári Áron első kollekciójukkal darabjaival a kelet-európai identitásukat tudatosan felvállalva és arra építkezve hozták vissza a szocializmus esztétikáját. Jellemzően a kortárs divat és a streetwear elegye adja az OST darabok karakterét. Sokszor ellentmondó stíluselemek keverednek: klasszikus sportruházat, hagyományos szabászat, munkaruházat vegyül popkulturális elemekkel. Ez a kontrasztos sokféleség adja a brand friss stílusát. A márka kollekciója a mai, progresszív közeghez igazítva elevenítik fel a nyolcvanas és kilencvenes évek kelet-európai hangulatát.
Téli kollekciójuk, a Joyride erősen építkezik David Lynch filmjeinek, elsősorban a Kék bársony atmoszférájából. A kampány kontrasztos, perverz, naiv vagy kiszolgáltatott filmszerű karakterei Szombat Éva képein elevenednek meg.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.