A Gucci 2016-os tavaszi-nyári kampánya olyan, mint egy gyümölcsökkel teli, édes forralt bor a szürke téli napokon: átmelegít, felpezsdít, ellazít.
A márka kreatív vezetője, Alessandro Michele a 80-as évekbeli német popkultúra vizuális nyelvezetére és esztétikájára hangolta a kampányt, aminek díszlete a „durva és művészi” Berlin, amivel az akkori évek „dekadens szellemiségét” idézi fel.
Az urbánus tájakon nosztalgiázó modellek házak tetejére, buszmegállókba, aluljárókba és klubok mosdóiba vezetnek minket, ahol felcsendülnek a „sötétedés utáni intimitás” játékos és abszurd melódiái.
A Glen Lunchford készítette képeken a merészen printelt, virágmintás ingek, fodros gallérok és szellős ruhák szólalnak meg a márkára jellemző, excentrikus luxus kíséretében, ellensúlyozva a nyers underground helyszíneket.
Mindegyik kép és azon minden részlet a megszokott módon, csodásan-furán Gucci.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.