Hűsítő nyári fuvallat, csodás nimfák és hullámokon tükröződő napfény. Így érkezett meg a legújabb hazai márka, a PARADOX brand első, nyári kollekciója.
A márka, amely áprilisban indult útjára, főként a fiatalabb, 20-as és 30-as éveikben járó nőket célozza meg. A bohém, örök fiatal nőt, akinek szépsége és bája természetességéből fakad. A PARADOX fő üzenete, hogy minden nőben ott rejtőzik a kislány, a felnőtt nő, a vadóc gyermek és az érinthetetlen díva. Ugyanakkor minden nap más és más, a szerepek pedig váltakoznak, így nehéz megmutatni a világnak, kik is vagyunk valójában.
Úgy gondolom, hogy az egyik legőszintébb módja a női nemnek az önkifejezésre az öltözködés. A hangsúly azon van, hogy a nőkben rejlő ellentétek kifejezésre kerüljenek a ruháimon keresztül. A márkámban egyszerre van jelen a klasszikus elegancia és a bohó vadság, mely nőiessé és egyszerre merésszé tesz minden darabot.
– írja Ruppl Tina, a PARADOX brand tervezőnője.
Mivel a tervező szeretne átlépni a konvenciókon, így mindig az aktuális szezon trendjeibe illeszthető darabokat alkot és dob piacra, amelyeket azonnal viselhetünk.
A PARADOX debütáló kollekcióját a fülledt, budapesti nyár ihlette. Az az időszak, amikor nem tervezünk előre, mégis mindig történik valami. Fesztiválok, fürdőzés vagy csak egy laza este a barátokkal. Ezt a változatosságot és spontaneitást adja vissza a tervezőnő a munkáin keresztül. A nyári kollekcióban az egymásnak ellentmondó részletek és stíluselemek tökéletes harmóniája figyelhető meg. A kollekciót virágminták, selyem és pasztellek uralják, amelyet a karakteresebb, szegecses elemek, a bőr rátétek, fűzős megoldások és 3D printek egészítenek ki.
Szöveg: Nagy Zita
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.