Nemrég a H&M-el közös kollaborációjával volt tele a világháló, most pedig legújabb kampányáról beszél mindenki – a Balmain márkát vezető Oliver Rousteing masszív nosztalgiázásba kezdett és a 2016-os tavaszi kollekciója népszerűsítéséhez a szupermodellek archetípusait vetette be: Naomit, Cindy-t és Claudiát.
Rousteing kitűnő érzékkel a leghatékonyabb közösségi média jelenléttel rendelkező luxusmárkává tette a Balmaint, olyan modellekkel népszerűsíti a házat, mint Kendall Jenner és Gigi Hadid, aminek eredménye a nemes egyszerűséggel csak #BalmainArmy néven futó rajongótábor. A divatház vezetője azonban maga is elismerte, az Instagram és társai nem minden; a Balmainnak, ahogy ő fogalmaz, lelke van, és nem csak követőkről szól minden.
Az álmok és a szerelem számít igazán, és ezt mutatja meg a kampány is, amivel visszatérnek a gyökerekhez. Naomi Campbell, Cindy Crawford és Claudia Schiffer a ’90-es években kialakult szupermodell éra vezető arcai, és noha már jócskán kiöregedtek a klasszikusan értelmezett modellkorból, hírnevüknek és státuszuknak köszönhetően azonban a mai napig aktívan tevékenykednek.
A 2016-os tavaszi-nyári kampányhoz Steven Klein fotós készített a hölgyekről fekete-fehér képeket, amiken a Balmain fodros, gazdag rátétekkel díszített, szexi kreációiban pózolnak.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.