A kisfiúk kéket hordanak, a kislányok pedig rózsaszínt; a kisfiúk a tűzoltóautóval játszanak, a kislányok pedig babákkal. De ahogy az életben a legtöbb dolog nem fekete-fehér, vagyis kék és rózsaszín, úgy a nemek kapcsán sem minden ennyire egyszerű. Az évben, amikor minden a gender és a sexual fluidity témája körül forog, kijött az első Barbie-reklám, amiben egy kisfiú is szerepel.
Barbie a nőiesség egyik szimbóluma volt hosszú időn keresztül, lekicsinyítve és koncentráltan közvetítette a külvilág elvárásait egy cseperedő nővel szemben. Az ellenkező nemnek így totális tabu volt ez a terület. Ma már tudjuk, hiába csak egy műanyagdarabról van szó, az által közvetített társadalmi üzenetek, legyen szó irreális testképről vagy a szexuális irányultság deklarálásáról, súlyos következményekkel járnak.
A kissrác alakítása amúgy tökéletes, nézzétek:
https://youtu.be/TULVRlpsNWo
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.