Az amerikai multi ruhacég, ami töménytelen mennyiségű vinylt is elad évente, és amelyik nevetségesen drága, 45 dolláros AOL-logós pólót dobott piacra nemrég, úgy tűnik, egyik kollekciójánál elfelejtett fizetni a névhasználatért.
A cég saját, Coachella-tematikájú kollekciójáról van szó. A trendi, vintage darabok remekül passzolnak a profilba, az egyetlen probléma vele, hogy elfelejtettek engedélyt kérni – és persze fizetni – azért, hogy a világ legmenőbb fesztiváljának nevét használják csalogatásképp.
Éppen ezért a fesztivált szervező Goldenvoice keresetet nyújtott be az Urban Outfitters ellen, azzal vádolva a ruhabolthálózatot, hogy visszaélt a márkanév használatával – a cég, és annak leányvállalata, a Free People például Coachella Valley tunikát értékesített, de kiadtak egy egész kollekciót is Bella Coachella néven, amibe melltartótól kezdve crop topon át ruhákig elég sok minden beletartozott. Ráadásul a vád szerint az Urban Outfitters a Google-nél is jópár Coachellához kapcsolódó kulcsszót vásárolt, hogy a saját webshopjába irányítsa az internet népét.
A Goldenvoice hozzátette, hogy már tavaly figyelmeztették a céget a jogtalan felhasználásról, és felszólította a jogsértés beszüntetésére, az Urban Outfitters azonban a mai napig ezzel a névvel árulja ruhadarabjait.
A fesztivál legutóbb a H&M-mel írt alá licensz-szerződést, és hangsúlyozta, hogy rendkívül megválogatják, kivel kötnek ilyen megállapodást.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.