2020-ban elérkeztünk odáig, hogy ahhoz, hogy egy-egy brand releváns és izgalmas tudjon maradni, ahhoz bizony kollaborációkra van szükség olyan egyéb márkákkal, akikkel közösek a céljaik és érdekeik. Bár a kollaborációk egyáltalán nem számítanak újkeletű dolgoknak, mégis az őrület elindítójának a 2014-ben megjelent Puma x Rihanna kollekciót tudhatjuk be. Ugye mindenki emlékszik még a szatén masnis, bársonyos platform sneakerekre és a szőrös papucsokra? A népszerű énekesnő és a világhírű sportmárka közös munkája óta csak úgy özönlenek a meglepőbbnél meglepőbb együttműködések.
2019-ben is számos sikeres kollabot ismerhettünk meg, és nagyon úgy tűnik, hogy az ipar 2020-ban sem akar lelassulni. Ebben a cikkben bemutatjuk Nektek az idei év legizgalmasabbnak ígérkező kollekcióit.
adidas x IVY PARK
Beyonce márkája, az IVY PARK és az Adidas 2020 januárjában dobták piacra közös munkájuk gyümölcsét. A marketinget nem bízták a véletlenre, hiszen a csapat egy narancssárga szekrényként funkcionáló PR-csomagot küldött a legnagyobb sztároknak, melyben a kollekció darabjait találhatták meg: overált, pólókat, pulcsikat és cipőt is. Természetesen a megajándékozott felek büszkén mutatták be a közösségi oldalakon az ajándékot, így szemrebbenés nélkül ellepte az egész internetet.
Jordan Brand x Dior
A Jordan márka legnépszerűbb modellje, az Air Force 1 egy teljesen új külsőbe burkolva tér vissza áprilisban. A Dior legújabb kollekciójába tökéletesen beleillik a halványszürke, kézzel festett lábbeli, melyen a Dior és a Nike logó jól megfér egymás mellett. A cipőn kívül a kollekció különböző kiegészítőket, zoknikat, kendőket, sportruházatot és meglepő módon öltönyt is tartalmaz majd.
Sabyasachi x H&M
Szintén áprilisban találkozhatunk a híres indiai menyasszonyi ruha tervezővel, Sabyasachi Mukherjee alkotásaival a boltokban, melyek közt prémium minőségű, indiai anyagból készült, utazáshoz tökéletes darabokat találhatunk. A dizájner egy igazi birodalmat épített ki Indiában, ahol az esküvői ruháknak szánják a legnagyobb szerepet. Érdemes nyitva tartani a szemünket, ha szeretjük a kényelem és luxus ötvözetét, na meg a lélegzetelállító printeket.
Maison Margiela x The North Face
A hegymászók és téli sportok kedvelőinek kedvence, a The North Face az elmúlt évek során igencsak áttért a street style vonalra, de arra még nem volt példa, hogy egy luxusmárkával dolgozzon együtt. Bár eredetileg az MM6 Maison Margiela vonal kizárólag nőknek készült, az MM6 és a The North Face kollaborációja uniszex lesz. A kínálatban a legnépszerűbb The North Face kabátokat és egyéb kiegészítőket alakítják át. Az ikonikus The North Face puffer dzsekiket oversized ruhákká varázsolják, melyeknek ujjait le is lehet kapcsolni. A kollekció a londoni fashion week-en debütált és 2020 szeptemberében lesz elérhető.
Prada x Adidas Superstar
A tavalyi év egyik legnépszerűbb együttműködésének második felvonásával is találkozhatunk 2020-ban. Ekkor a Superstar cipő kizárólag fehérben jelent meg, de most márciusban három újabb színnel bővül a kínálat: fehér, fekete és ezüst.
+1 bizarr
KFC X Crocs
Egy igazán furcsa együttműködéssel zárnánk a sort. A népszerű gyorsétterem lánc és a gumipapucs mágnás összedugta a fejét, és egy nem mindennapi lábbelit dobnak piacra. A tipikus piros-fehér csíkos dobozt szimbolizáló Crocs papucs magas és alacsony talpú verzióban is elérhető, és érthetetlen okból egy sült csirke illatú kapocs is jár hozzá.
Köszönjük, advertisingweek360!
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.