Az Acne Studios az SS18-as kollekciójával már visszanyúlt a ’90-es évekig, új kampányához pedig szintén ezen évtizedhez tér vissza a választott modell révén. A második Face Motif kollekciója miatt az ismert kanadai modell, Tasha Tilberg vállalta, hogy feleségével és ikreivel kamera elé áll. A végeredmény akár egy idilli fotóalbum, amely a saját otthonában enged bepillantást egy LMBTQ-család mindennapjaiba.
Jó időre elhagyta a kifutók világát Tasha Tilberg, aki a 90-es években volt aktív modell. 15 évesen költözött New Yorkba, hogy beindítsa karrierjét. Egy évtizeddel később Los Angeles-ben ismerte meg a tehetségek felkutatásával foglalkozó ügynököt, Laura Wilsont, akivel házasságot kötött, 2012-ben pedig életet adott ikreiknek, Bowie-nak és Gray-nek. Ezután Kanada nyugati partjára költöztek, hogy gyermekeiket teljes nyugalomban, egy organikus farmon neveljék a természet szeretetére.
Tilberg a svéd divatmárka, az Acne Studios új kampánya kedvéért egy intim hangvételű fotósorozat főszereplője lett feleségével, illetve hatéves lányával és fiával közösen. Craig McDean fotós a család otthonát választotta helyszínül, így a lehető legközelebbről nyerhetünk bepillantást az életükbe – majdhogynem háttérbe szorítva ezzel a tényleges divatkampány létét. Mert a hangsúly nem a ruhákra esik: bár kétségtelen, hogy a színes ruházat vonzza a tekintetet, de mégis hangsúlyosabb az idill, a nyugodt környezet, a békés családi élet e fotók által való megjelenítése.
Tilberg a Vogue-nak mesélt a fotózásról:
„Megtisztelve éreztem magam, hogy szerettek volna elkapni néhány pillanatot a családunkkal. Szerintem ez remek időzítés arra, hogy megmutassuk a családok változatosságát. Minden család egyedi, de a szeretetre épülők egészen általánosnak tekinthetőek.”
Miután gyermekei már óvodába járnak, a kanadai modell „részmunkaidőben” visszatért a divat világába, legutóbb például a Marni és Alexander McQueen ruháit mutatta be. Tilberg elmondta, hogy az ikrek igazán jól viselkedtek a fotózás alatt, felesége szerint pedig biztosan örökölték anyjuk tehetségét.
Az Acne Studios egyébként nem először foglalkozik LMBTQ-családdal. A divatmárkát létrehozó Jonny Johannsson szerette volna megjeleníteni egy modern család képét, és ekkor talált rá az Instagramon ismertté vált Kordale Lewis-ra és Kaleb Anthony-ra, akik négy gyermeket nevelnek. Mindannyian részesei lettek az Acne kampányának, amelynek részleteit (a Tilberg-Wilson család fotózásával együtt) a márka hivatalos oldalán lehet megnézni. Az új kollekció teljes egészében ezen a linken szemrevételezhető.
Fotók: Craig McDean / Acne Studios
(Forrás: Vogue / Acne Studios)
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.