Mindjárt az első szám elbűvölő szintetizátorszólammal, szokatlanul nyugodtan indul. A harmónia csak a dal feléig dominál, ott ugyanis egy átvezető után ismét megjelennek a régi, megszokott hangok, és az ének is visszatér a saját helyére. A Fehér zaj tökéletes bevezető, az utána következő Luna azonban pillanatok alatt feledteti, mely talán a legjobban sikerült dal a lemezen, egy igazi Hangmás-szám. Csodás felüdülés Minda Kriszti szirénszerű vokálja, szinte mintha kordában tartaná a zenekar vadságát, gyönyörűen ellensúlyozza a torzított gitárt és a szintetizátort. A lemezt beharangozó, őrült gondolatokkal tűzdelt Darabokbannal már más a helyzet: a szám a ritmusos samplerezéssel újra visszakalauzolja a hallgatót a sötétségbe, hogy aztán az album címadó dala egy olyan szertartásba vonjon be minket, ahol lüktetnek a tamok, és néha elszabadul a pokol. A Ragadozóban egyszer a dobok uralkodnak, a húrok és a billentyűk pedig egymásba úsznak, másszor minden megfordul, az ének üvöltéssé változik, mintha a zenekar egy kicsit visszatérne ebbe a világba, hogy aztán újra transzba eshessenek a következő kitörésig.
Ennél a pontnál már érezhető, hogy a különböző billentyűs kütyük nagy befolyást tettek a harmadik lemezre, aminek ékes példája a Horror Deluxe hullámzó menetét körülölelő szintetizátorbűvölés. Nem ez a legerősebb dal a tíz közül, de mindenképpen előkelő helyet foglal el, főleg, ha a szöveget is figyelembe vesszük. Az ez után következő őrület viszont, ami a Lick My Pain lendületes ámokfutását áthatja, biztosan megrángatja pár izmunkat – gyanítjuk inkább koncertfavoritként fog tündökölni. Ugyanez mondható el a No Party (Dead City)-ről is, bár itt a banda a szám hosszúságát és könnyen megjegyezhető/üvölthető dalszövegét tekintve inkább egy punkosabb, erősebb vonalat villant fel. A dal tömör és velős, kemény gitárokkal, Molnár Kata billentyűs közreműködésével és Kabai Gergely jellegzetes basszustémájával, mondhatni egy újabb visszakacsintás az előző albumokra. Ilyen az Out of Order is, ami talán a Funeral Party időszakára emlékeztet haloványan – folyamatos mozgás a kiégés dallamára. Az már most előre látható, hogy a Haiku egy meg nem értett gyöngyszem lesz, pedig az egész dal nagyon el lett találva, zseniális úgy, ahogy van.
A lemez a vége felé közeledve kicsit ellaposodik, vontatottan, ámde nyugalommal zárul, a zenekarhoz képest szokatlan derűvel. Az utolsó számnak tökéletes, mégis nyomasztó Reset mindent összesűrített magába, ami a hangszerparkban volt, szomorkás hangulata viszont csalóka – „míg a végetlen portikusznak egyhangu oldalívei rejtett forrásu fényben úsznak”, az örök folyosó elölről kezdődik.
8/10
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.