Több mint egy év után jelentkezett Jamie xx új dallal, amely az It’s So Good címet viseli és amely a Chanel divatmárka szintén frissen debütált Coco Crush-kampányának aláfestő zenéje is lett.
Fotó: Laura Coulson
Az eufórikus hangulatú dalhoz készült a kampányfilm a közismert székfoglalós játékot veszi alapul és a feszültségkeltés folyamatos felépítésével, majd hirtelen feloldásával játszik a maga négy és fél percében:
A dal a 2022-es LET’S DO IT AGAIN és KILL DEM című kislemezek folytatása, de a londoni zenész, DJ és lemez producer a köztes időben sem tétlenkedett: segédkezett a The xx-es bandatársai, Romy és Oliver Sim szólóalbumain, világszerte különböző fesztiválokon finomította élő szettjét, valamint az LCD Soundsystem és az IDLES oldalán is fellépett a Re:SET című koncertsorozaton.
A New York-i Forest Hills stadionos szettjét a Variety egyenesen 2023 legjobb megjelenései közé sorolta:
„Bár nem egy hivatalos albumról van szó, a show, amivel Jamie xx az elmúlt hónapokban körbejárta a világot, megmutatja, hogy milyen briliánsan fejlődött a zenéje az elmúlt nyolc évben.”
– írta a magazin újságírója, aki saját elmondása szerint legalább annyit hallgatta a fellépésről készült felvételt a YouTube-on, mint akármelyik aktuális lemezt.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.