Két fotós arra vállalkozott, hogy elkapja egy ötvenéves, ma is formabontónak számító épületkomplexum eredetiségének esszenciáját.
A La Grande Motte karakteres és hatalmas tengerparti üdülő, mely a 60-as és 70-es években épült és ma is igen népszerű, évente nagyjából 2 millió turista látogatja. A 400 hektáros üdülőhelyet Jean Balladur építész víziója alapján készítették el: az utak szélességétől a növényzetig, a járdák magasságától a kerti bútorokig minden az ő elképzelései szerint épült fel és került a helyére, biztosítva ezzel az egységességet a formák káoszában.
A művész főként a mexikói piramisok struktúrájából, valamint a modernista brazil építészetből szerzett inspirációt, ennek eredményeképp nagy terek és monumentális épületek váltakozása kelt drámai hatást a szemlélődőben.
A piramisok, háromszögek, körök, félkörök és omegák kavalkádja tökéletes játszótér a fotósok számára. Két művész – Stefano Perego és Roberto Conte – elhatározta, hogy megmutatja az üdülő részletei mögött rejlő lényeget.
„A La Grande Motte-ot úgy látjuk, mint egy kaleidoszkóp formáit és mintáit; látványa igazán hipnotikus élmény, tele kisebb és nagyobb meglepetésekkel.”
A fotósorozat célja az, hogy kiemelje az üdülő geometriai összetettségét és Balladur projektjének időtlen extravaganciáját.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.