A könnyen összerakható bútorokra és különböző lakás cikkekre szakosodott üzlethálózat új kampányában az ausztráliaiaknak segít, hogy könnyebben álomra tudják hajtani fejüket.
Az ötletet egy ASMR YouTube livestreamként valósították meg: a The Sleep Ship egy 14 napig tartó élő közvetítés a videóportálon, ami egy a cég Slow TV kezdeményezései közül, amik a hosszan tartó és valós idejű események sugárzása TV vagy interneten keresztül.
A 336 órás elő klip az áruház termékeinek életútját, születését és Ausztráliába való utazását sugározza.
De mi is az az ASMR?
A betűk az „Autonomous Sensory Meridian Response” rövidítése, amik igazából olyan hangok gyűjteménye, amik kellemes bizsergést fejtenek ki koponyánk hátsó részén. Ezek leginkább a mindennapokban, környezetünkben előforduló természetes hangok, amik nem csak simogatóan hatnak testrészeinkre, de erős nyugtató hatással is bírnak. Az ASMR-videók már egy ideje meghódították a YouTube-t és körbejárták a világot, ahogyan ezt a bútorlapjaink is teszik.
Hallható többek között, ahogy a hullám a hajó oldalát csapdossa, valamint két svéd beosztott, Sara és Kent hangja, ahogy a 2020-as ausztrál katalógus termékneveit olvassák érzéki hangon, kezdve a hálószobától, egészen a fürdőig.
Az élő adást itt láthatod, hallhatod:
A vásárlókat álomba szenderítő videó az IKEA Sleep Podcast kiterjesztése, ami szintén a termékek és termékcsaládok nevének felolvasásán alapszik.
Ha még olvasod a cikket és nem aludtál el az előző videó alatt, akkor ezen a linken keresztül elérheted a podcastot is a nyugodt éjszaka reményében.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.