David Hasselhoff a jelek szerint rájött, hogy a világhírnév visszaszerzéséhez számára csak egyetlen út járható, mégpedig ha önmagát parodizálja. Ezt az irányt lényegében már az 1997-es Hooked on a Feeling-gel is kijelölte, de egy a napokban megjelent reklám egyértelművé tette, hogy mindenki Michael-je bizony újra a vetített hátterek és gagyi effektek világába tévedt. Nem találunk szavakat…
Hasselhoffnak nem ez az első reklámszereplése, egy vírusirtó cégnek készített rövid kampányfilmjeit itt és itt nézheted meg.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.