Egy ideje már keringett a pletyka, hogy a Gucci saját bulisorozattal készül, ami csak egy városi legenda hitelességével bírt egészen mostanáig. Május 11-én tartották az első, divat-művészet-kreativitás szentháromságát ünneplő összejövetelt Athénban, amit a ’90-es évek New Yorkjának titkos underground partijai inspiráltak. Két nap múlva pedig Budapestre kerül a sor!
Budapest már számos divatpartit megélt, de egyiknek sem volt annyi létjogosultsága erre a címre, mint a Gucci titkos mulatságának. A világ egyik legmeghatározóbb divatháza új kezdeményezésével egy elit, ugyanakkor rebellis és trendi helyi közösséget akar létrehozni a bulik helyszínként szolgáló városokban. Elsőként Athénban rendezték meg a Gucci 1968-inspirálta Pre-Fall kampányának atmoszféráját életre keltő eseményt, most pedig Budapest következik.
Már maga a Gucci név garantálja az exkluzivitást, amihez az is hozzátartozik, hogy a résztvevőknek komolyan szűrőn kell átmenniük: meghívásos alapon áll össze azok névsora, akik a buli előtti napon átvehetik a belépésre jogosító „jegyet”. A spontaneitás és titokzatosság jegyében a meghívottak csak május 18-án pénteken, a buli napján kapják meg a helyszínt tartalmazó Gucci W.O.M. Night GIF-et whatsappon vagy SMS-ben. A Gucci a fiatal, underground és cool jelszavakkal írta körbe a buli hangulatát, ahol a magyar és külföldi dj-k electro/techno dallamira rophatja az arra érdemes, a budapesti éjszakai élet meghatározó arcait felvonultató közönség.
A nem épp konvencionális meghívót az olasz street art művész MP5 tervezte. A buli sorozat következői állomásai között egyaránt szerepelnek európai és nem európai nagyvárosok, de természetesen a pontos lista…titkos.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.