Nemrég igen hatásos visszatérést produkált a kétgyermekes anyuka létére sem a visszafogottságáról híres Lily Allen. A Hard Out Here egyrészt alaposan bemutat a popiparnak, másrészt ráébreszt minket arra, hogy nagyon vártuk már a szókimondó énekesnő visszatérését. Az egyelőre még cím nélküli harmadik album megjelenéséről nincs újabb információ, de a nemrég bemutatott kislemez jó előérzetet generál.
Ám hiába beszélt mindenki Lily Allen menőségéről, a Hard Out Here csak a brit slágerlista 9. helyéig jutott. Csakhogy az énekesnő még korábban egy feldolgozással jelentkezett: a megható karácsonyi reklámjairól híres John Lewis üzlet idei kisfilmje adta az apropót, melynek kapcsán Allen az első albumának tízéves évfordulóját válogatáslemezzel ünneplő Keane egyik leghíresebb slágerét, a Somewhere Only We Know-t gondolta újra. Honfitársai szerzeményét már számos alkalommal feldolgozták (mint pl. Natasha Bedingfield, a Lifehouse vagy épp a Glee c. sorozat szereplői), mégis, talán most született meg az egyik legmeghatóbb verzió. Így nem is csoda, hogy a brit slágerlista első helyéig jutott, és ezzel Lily Allen begyűjthette a harmadik listavezető pozícióját a 2006-os Smile és a 2008-as The Fear után.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.