A brit fiatalok már a legutóbbi turnéjukon bemutatták a Long Time Coming című szerzeményüket, amelyet most végre a végleges formában is meghallgathatunk. A korábbi lemezeiken még sosem használt elemekkel, hegedűvel és csellóval operáló dal a Burberry-napszemüvegek reklámkampányának része, és George Craig nyilatkozata szerint ez még nem a jövőbeli új albumukról származik. „Ez tényleg a rajongóknak szól, megérdemelnek valami igazán jót. A Long Time Coming egy hosszú folyamat első lépése, továbbra is szeretnék minőségi munkát megjelentetni és előrelépni” – mondta a frontember a The Sculpted Heel nevű blognak.
A hamarosan az Egyesült Királyságban turnéra induló együttes nemsokára egy vadonatúj honlapról is lerántja a leplet. Az egyelőre még béta állapotban állomásozó honlapjukon azonban már lehet regisztrálni a legfrissebb hírekért.
http://www.youtube.com/watch?v=jUOiYKwnFO0&feature=youtu.be
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.