A klip felvezetése szépen 2 percben meg is történik, rögtön láthatunk egy necc harisnyás, magassarkús rendőrfiút, és tálcán kínált fagyott szívet is, csak hogy biztosak legyünk, ez Gaga. A továbbiakban a művésznő legcsúnyább arcát is közelről megtekinthetjük, és tánc közben az elcseszett új haját is büszkén lobogtatja. Az őrült design jegyében egy szemüveggel (már ha 2 szitát lehet annak nevezni) összekombinált koronát is visel a fején. Megbotránkoztatás is kipipálva – nem mintha valaki eddig ebben kételkedett volna -, mert apácának öltözve rózsafüzért húz ki a szájából, valamint magassarkús fiúkákkal imitálja a szexet. Ezután persze azonnal az ugrott be nekem, hogy „kicsit túl Madonna-s”, talán a haj, vagy a táncos outfit miatt, nem tudom. Akárhogy is, én éreztem benne egy leheletnyi Madge-t… Később, mikor azt hittem, már nem tud újat, túlszárnyalta a Telephone-ban viselt fejfedőjét, és olyan melltartóban táncolt, melynek a kosarából két gépfegyver vége lógott ki. Tehát viszlát, Madonna ikonikus, Goultier-tervezte csúcsos melltartó, itt az új divat, a gépfegyveres.
Dávid-csillag, égő kereszt, náci szimbólumok és military fétis… vajon üzennek valamit az utalások, vagy mindez üres polgárpukkasztás? A nap kérdése: szerinted mégis miről szól ez a klip?
Gagát lehet szeretni és utálni, de ez őt egyáltalán nem érdekli. Zseniális ahogy mindenki tudatába beférkőzik, és csinálja, amit kitalál, mindegy, hogy mennyire őrült, és úgy tűnik, az embereknek ez kell, hiszen a klipet egy órával a közzététel után már több százezren látták és likeolták.
Szerző: Kőrösi Melinda
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.