A Son Lux sokoldalúságát mindenekelőtt leginkább az mutatja, hogy műfaji besorolásánál egyaránt hagyatkozhatunk a poszt-rock és az alternatív hiphop megjelölésekre, illetve a vele kapcsolatban gyakran emlegetett Owen Pallett-, Radiohead– és Wild Beasts-hatásokra. Ezért talán jobban járunk, ha egy igen tág értelemben vett experimentális előadóként tekintünk rá, amely egy igen kacskaringós pályát tudhat maga mögött.
A projekt középpontjában a denveri születésű Ryan Lott áll, akinek a nevéhez ugyanúgy kötődik egy sereg reklámzene, mint egy maréknyi játékfilm-soundtrack is. Ő volt az, aki számos éven keresztül vitte a Son Lux nevet, saját muzikális spektrumával együtt szélesítve közreműködői körét: többek között Lorde, Beyoncé vagy Matthew Dear is emlegethető a Lott-tal kollaboráló zenészek között, és természetesen nem feledkezhetünk meg Sufjan Stevensszel és Serengetivel közös Sisyphus nevezetű csapatáról, vagy arról, hogy kezdeti szólóprojektje is igazi zenekarrá duzzadt a közelmúltban.
Ian Chang dobos és Rafiq Bhatia gitáros pedig nem pusztán élőben segíti ki a geek szemüveges producert, de a kreatív folyamatokban is egyenlő részt vállal vele. Kiváló bizonyíték erre az idén júniusban érkező Bones című Son Lux-anyag, amely kétségtelenül új fejezetet nyit nem csupán a már Laurie Anderson vagy Philip Glass társaságában is fellépő Lott, de régóta dédelgetett vállalkozására számára is, gondoskodva arról, hogy kitartó követői számára is friss formában prezentálja művészi állásfoglalását.
Szolgáltatásaink igénybevételével beleegyezel a cookie-k használatába. Adatkezelési tájékoztató
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.